Logo:

Et logo fortæller en historie

Dit logo er som ofte det første, man støder på.

Derfor bør det være en del af din identitet og præsentere en værdi, man husker dig og din virksomhed for.

Det står for, at du og din virksomhed er til at stole på og at dine produkter er i orden. Det skal give din virksomhed anerkendelse og opfattes troværdigt af både kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.

Logo

Når vi designer et logo, stræber vi efter et originalt og enkelt design, der fortæller “en historie” om din virksomhed eller dit produkt.

Vi ved, at dit kommende logo er altafgørende for dig. Derfor er det vigtigt for os at sikre, at du føler dig i trygge hænder gennem hele forløbet.

Der findes mange forskellige måder at designe et logo på, men det vigtigste er genkendelsesfaktoren.

Mange husker ofte logoet i stedet for selve firmanavnet.

Derfor skal det sidde lige i skabet. Sammen med dig skaber vi idéer og designer indtil du er tilfreds. Vi laver som oftest 2-3 forslag, så du har lidt at vælge mellem.

Der medfølger altid en designmanual. Designmanualen beskriver din virksomheds designelementer – dvs. typografi, farver, billeder mv.

Ofte kombinerer man både firmanavn og logo.

Historien om Green Marketing
Vores eget er lavet i en kombination af vores firmanavn, men kan også sagtens stå alene.

logo

Vores grønne logofarve kommer af den engelske udtale af vores navn “Green” som jo på dansk betyder grøn – deraf farven grøn.

Derimod, hvis man udtaler “Green” på dansk, så bliver det til “gren”.

Hjertet har derfor en dobbelt betydning, som viser vores passion for det grafiske, men det virker også som en gren med et blad på, som i sidste ende reflekterer vores navn “Green”.